OpenstarTs >
EUT-Libri >
Monografie >
Il Portfolio Europeo delle Lingue nell'Università italiana: studenti e autonomie >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10077/3368

Title: Motivation and Self-reflection: The ELP as a Tool to Raise Learners' Awareness and to Enhance Self-assessment
Authors: Leonzini, Luisella
Issue Date: 2009
Publisher: EUT Edizioni Università di Trieste
Citation: Luisella Leonzini, Motivation and Self-reflection: The ELP as a Tool to Raise Learners' Awareness and to Enhance Self-assessment in: Federica Gori (a cura di) "Il Portfolio Europeo delle Lingue nell'Università italiana: studenti e autonomia", Trieste, EUT Edizioni Università di Trieste, 2009, pp.109-125
URI: http://hdl.handle.net/10077/3368
ISBN: 9788883032608
Appears in Collections:Il Portfolio Europeo delle Lingue nell'Università italiana: studenti e autonomie

Files in This Item:

File Description SizeFormat
11_elp_leonzini.pdf3.41 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.