Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10077/32097
Title: Notizia. Strutture spaziali in natura. La proposta formativa di Scienze erogata nell’a. a. 2019-20 dal Polo di Trieste della Fondazione “I Lincei per la Scuola”
Editors: NITTI, PATRIZIA 
PASTORE, GIORGIO 
STOPPA, MICHELE 
Contributor: BENEDETTI, FABIO 
PRATO, MAURIZIO 
DA ROS, TATIANA 
PRINCIVALLE, FRANCESCO 
MATTEUCCI, MARIA FRANCESCA 
PERESSI, MARIA 
Palla, Marco
Keywords: ScienzeScienceChimicaChemistryGeoscienzeGeosciencesFisicaPhysicsDidattica delle ScienzeDidactics of SciencesScienze IntegrateIntegrated SciencesLaboratorio Didattico DigitaleDigital Educational LaboratoryAccademia dei LinceiPolo di TriesteScuolaSchoolFormazione permanenteTeachers TrainingStruttureStructuresMusei Scientifici UniversitariUniversity Science MuseumsDidattica MusealeMuseum Education
Issue Date: 2020
Publisher: EUT Edizioni Università di Trieste
Source: Patrizia Nitti, Giorgio Pastore, Michele Stoppa (a cura di), Fabio Benedetti, Maurizio Prato, Tatiana Da Ros, Francesco Princivalle, Maria Francesca Matteucci, Maria Peressi, Marco Palla, (con la collaborazione di), "Notizia. Strutture spaziali in natura. La proposta formativa di Scienze erogata nell’a. a. 2019-20 dal Polo di Trieste della Fondazione “I Lincei per la Scuola”", in: QuaderniCIRD, 21 (2020), EUT Edizioni Università di Trieste, Trieste, 2020, pp. 232-244
Journal: QuaderniCIRD. Rivista del Centro Interdipartimentale per la Ricerca Didattica dell’Università di Trieste / Journal of the Interdepartmental Center for Educational Research of the University of Trieste - ISSN: 2039-8646 
Type: Article
URI: http://hdl.handle.net/10077/32097
ISSN: 2039-8646
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internazionale
Appears in Collections:QuaderniCIRD 21 (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nitti, Pastore, Stoppa.pdf553.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

31
checked on Jun 13, 2021

Download(s)

13
checked on Jun 13, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons