Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10077/3302
Title: Il marketing agroalimentare
Authors: Sidali, Katia Laura
Issue Date: 24-Sep-2009
Series/Report no.: Tigor: rivista di scienze della comunicazione
A.I(2009) Suppl. al n.1(gennaio-giugno) - Convegno “Il più vicino possibile al cittadino”, Trieste, 29-30 settembre 2009
URI: http://hdl.handle.net/10077/3302
ISSN: 2035-584X
Appears in Collections:02 Tigor. Rivista di scienze della comunicazione. A. I (2009), suppl. al n.1 (gennaio-giugno)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tigor_suppl_sidali.pdf42.23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

837
checked on Feb 19, 2018

Download(s)

1,141
checked on Feb 19, 2018

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.