Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10077/33611
Title: QUALIZZA G., 2020, Il ritorno dei luoghi. Place of origin, marche locali, consumer engagement: nuove mappe per creare valore, Pisa, Edizioni ETS, 184 pp.
Authors: STOPPA, MICHELE 
Keywords: Marca localeLocal BrandLuogo d’OriginePlace of OriginCoinvolgimento dei ConsumatoriConsumer EngagementGeografia EconomicaEconomical GeographyMarketing TerritorialeTerritorial MarketingStoria del TerritorioTerritorial HistorySviluppo SostenibileSustainable DevelopmentGeografia AgrariaAgricoltural GeographyUniversità di UdineUniversity of UdinePolo Universitario di GoriziaUniversity Center of GoriziaGoriziaCollio; Isontino
Issue Date: 2021
Publisher: EUT Edizioni Università di Trieste
Source: Michele Stoppa, "QUALIZZA G., 2020, Il ritorno dei luoghi. Place of origin, marche locali, consumer engagement: nuove mappe per creare valore, Pisa, Edizioni ETS, 184 pp.", in: QuaderniCIRD, 23 (2021), EUT Edizioni Università di Trieste, Trieste, 2021, pp. 161-166
Journal: QuaderniCIRD. Rivista del Centro Interdipartimentale per la Ricerca Didattica dell’Università di Trieste / Journal of the Interdepartmental Center for Educational Research of the University of Trieste - ISSN: 2039-8646 
Type: Article
URI: http://hdl.handle.net/10077/33611
ISSN: 2039-8646
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internazionale
Appears in Collections:QuaderniCIRD 23 (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Stoppa_23_2.pdf584.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

88
checked on Aug 11, 2022

Download(s)

26
checked on Aug 11, 2022

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons