Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10077/6320
Title: Neue Wege im Grammatikunterricht – am Beispiel italienischer Universitäten
Authors: Rogina, Irene
Issue Date: 2007
Publisher: EUT Edizioni Università di Trieste
Source: Irene Rogina, "Neue Wege im Grammatikunterricht – am Beispiel italienischer Universitäten", in: Christopher Taylor (a cura di), “Aspetti della didattica e dell'apprendimento delle lingue straniere : contributi dei collaboratori del Centro linguistico d'Ateneo, Dipartimento di scienze del linguaggio, dell'interpretazione e della traduzione”, Trieste, EUT Edizioni Università di Trieste, 2007, pp. 29-42.
URI: http://hdl.handle.net/10077/6320
eISBN: 978-88-8303-625-5
Appears in Collections:Aspetti della didattica e dell'apprendimento delle lingue straniere

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rogina_AspettiDidatticaLingueStraniere.pdf209.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

537
checked on Oct 17, 2018

Download(s)

1,361
checked on Oct 17, 2018

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.